Veel gestelde vragen
Staat je vraag niet in onderstaande lijst, stel hem dan via het contactformulier.
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling op eigen kosten retourneren naar:
Handelsonderneming Sellink
Hamelandroute 92
7121 JC Aalten - We hebben een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen?
Het is mogelijk dat de mail in spam terecht gekomen is, en anders is het mail adres niet correct.
- Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact per email op
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op per email.
- Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling in het veld opmerkingen
- Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen per email
- Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja dat is mogelijk, u kunt dit per email opvragen
- Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op drie manieren betalen: via iDEAL of Creditcard. (Optie Vooruitbetaling is vanaf januari 2022 niet meer mogelijk)
- Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
- Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.